Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie wie, co robimy.
Agencja internet SEA to dynamiczny zespół młodych osób, od wielu lat związanych z Internetem. Osób, które łączą ze sobą długoletnie przyjaźnie i wspólne realizacje; którym na co dzień przyświeca hasło "jakość tkwi w szczegółach, a wszystko, co realizujemy dziś, będzie miało swoje skutki w przyszłości". Przy tym jesteśmy firmą usługową, co oznacza, że naszą siłą są ludzie - ich pasje, nastawienie na realizację zamierzonych celów oraz doświadczenie.
Niekiedy można wpaść na genialny pomysł. Jednak to doświadczenie pokazuje które pomysły sprawdzają się bardziej. Ponad 18 letni doświadczenie agencyjne pozwala nam proponować Kleintowi sprawdzone rozwiązania.
Dla każdego Klienta chcemy być partnerem do długoterminowej współpracy. Przejrzystość proponowanych działań i szczerość relacji pozwala nam dziś pochwalić się ponad 50 zadowolonymi Klientami.
Działania marketingowe nigdy nie są tworzone dla naszych Klientów ale dla Klientów naszych Klientów. Oni natomiast szybko docenią zarówno atrakcyjność graficzną jak i użyteczność proponowanego rozwiązania.
Staramy się by każde nasze wdrożenie pozwalało wyprzedzać konkurencję. Dziś nie rozwijając się wcale nie stoimy w miejscu tylko się cofamy, bo świat wciąż pędzi do przodu.
Dotychczasowe umiejętności rozwijamy od 2000 roku przy pracy z dobrze znanymi, a przy tym bardzo wymagającymi klientami. Wśród nich są Nestlé, Siemens, Nivea, Fiat, Onet.pl, Dr Irena Eris, Lipton, Dove, Ruch, Roben, Winiary, HP, Leroy Merlin, Heinz, Kamis i wielu innych. Dziś czas rozwijać skrzydła we własnym przedsięwzięciu, wykorzystując doświadczenie do zapewnienia wysokiej jakości realizowanych prac.
Zdefuniowanie celu każdego działania Klienta pozwala nam lepiej dobrać optymalne działania.
Warto wiedzieć co i jak zostało już wykonane i jaki przyniosło skutek albo jakiego nie przyniosło.
Ocena posiadanych przez Klienta materiałów pozwala wstępnie oszacować braki i zaplanować pierwszy harmonogram.
Analiza aktywności merketingowej konkurencji jest bardzo istotnym elementem planowania dalszych działań.
Analiza dostępnych badań lub danych statystycznych Google Analytics to wiedza która pozwala realnie ocenić potrzeby użytkowników.
Budowa strategii marketingowej jest wynikową dokładnie przeprowadzonej analizy oczekiwań, konkurencji i możliwości Klienta.
Opracowanie dokładnych założeń funkcjonalnych pozwala uniknąć ewentualnych nieporozumień i późniejszych poprawek.
Oprawa graficzna to pierwsze co ocenia późniejszy użytkownik a dobrego pierwszego wrażenia nie da się zrobić drugi raz.
HTML, PHP, Java Script, CSS, SQL to tylko niektóre z pojęć którymi zajmujemy się my, po to by efekt na końcu był właściwy.
Uruchomienie nowego serwisu www na serwerze hostingowym powinien byc dopiero początkiem tego by interenet stał sie jednym z kanałów komunikacji z użytkownikiem.
Naszą przewagę konkurencyjną postrzegamy w nastawieniu na dokładne zrozumienie biznesu i potrzeb naszych Klientów. Wspólnie wyznaczamy cel i idealnie dopasowujemy narzędzia, które pozwolą ten cel osiągnąć. Wierzymy w wysoką specjalizację, dlatego w zależności od potrzeb realizowanego projektu, jak i wybranej z Klientem technologii, zespół projektowy składa się z 3 do 8 osób. Posiadamy kompetencje w szerokim zakresie internetowej komunikacji marketingowej, co najlepiej prezentuje nasza oferta. Jednocześnie nie boimy się otwarcie powiedzieć nowemu Klientowi, że potrzeby, z jakimi się do nas zgłasza, lepiej zrealizuje dla niego inna niezależna firma. To uczciwe podejście do wyzwań pozwala nam budować wartościowe relacje na długie lata.
Jeśli wierzyć w teorie Dr House'a "aby dowiedzieć się prawdy o diagnozowanym, trzeba pytać wszystkich którzy mieli z nim styczność, ale nie samego zainteresowanego". Dlatego zachęcamy do weryfikacji jakości naszej pracy, wdrażanych przez nas usług i sposobu współpracy, poprzez bezpośredni kontakt z naszymi Klientami. To oni będą potrafili nas ocenić najbardziej wiarygodnie.